Monday, July 26, 2010

lesen pecutan...

ni ngah cuti summer, ak blajar kereta so dat aku dpt lesen pecutan d jalan raya.. ho ho ho... mimpi2! bwk skrng pun cam ape je ,, dgn tgn terketar2, ngan gelabah x hingat, x tau la asal jd mcm ni,,

penyakit gelabah dah sepasal, ni cg yg ngajar plak, ape ke x cerdiknye kamu ni, faham la aku baru first time k, first time! dduk tempat driver.. da name first time, mmg lah aku lembap sikit, ni tidak, g sergah aku buat mnde on d spot, makanya, bila dia mintak aku brek on d spot, aku pun bg kat die darah tinggi on d spot! lantak lah ko, cg.. tlong lah jd cg yg memahami isi hati student yg lembap pick up mcm aku ni.. gabra k, gabra! lepas ni, die sergah aku lg, aku nekad dah, aku dgn pantasnye akan tukar alamat umah cg tu, elok2 duk atas tanah, aku tukar alamat dduk dlm tanah.. tapi aku x de lah bodoh sgt nak tukar alamat die dgn segera.. klu aku buat camtu, makanya aku pun dduk same alamat la dgn die... haha.. x de nye.. aku nak hidup 1000 tahun lg, x teringin aku nak tukar alamat sama dgn die, klu nk tukar pun, ak prefer tukar alamat masa lain2.. haha..

alaaaa, isnin ni dah kne g klas driving dah,, ak ckup mlas laaa bab2 nk kne drive ni.. bukan hape, dpt cg baik x pe, ni klu golongan sergah mnyergah, aku mintak maap,, rela aku naik basikal lg.. huhuhu

pk2, kne jugak ambik, impian besar, nak beli krete,,, tp klu lah da x boleh drive, ayah aku pun muncung 14 inchi klu aku mintak..huhuhuuhu, mcm la aku dpt lesen ni, trus dpt kereta, hahaha.. aku skrng ngah ushaaa canteeek punya kreta naza tu,, abg aku kje, skali aku cucuk die beli krete baru nantii, makanya, kereta tu jatuh ke tgn aku! hahaha,, ameeennnn...

hurm, pk2 lagi, x lame dah aku nak abes cuti,,, oh tidak! jgn la,, aku malas nak hadap lecturer weyh,, bukan ape, lecturer len ok, bg nye festo masawe tu, aku ketar,,, ni satu lg spesies srgah menyergah... akku mmg x bleh r masuk klas die,,, serupa masuk dlm kandang hrmau , takut ooo .. aku mmg akan rse diri ni selembap2 alam lah klu die tnye, aku x leh jawab,,, dlm bnyak2 die tnye tu, sekali je dpt jawab, bangga weyh, bangga! even mmg jawapan tu dlm note yg mmg ade dpn mata aku.. hahah... x kesah laa,, asal aku dpt jwab.. ngee :)

ok, aku dah pegi jauhhhh da ni,, nk ckp lesen kereta je, tp dahhh smpai ke festo,, haha,,, sory, mmg tebiat dr kecik melalut k.. ok,,,,, daaa :)


next entry cooominggg.... :)

No comments:

Post a Comment