Tuesday, October 19, 2010

syyyyy... rhsiaaaa..




bismillah..

hurm, hr ni skip lg klas sbbnye adelah rahsia....

hari ni adelah hr yg sedkit menyedihkan sbb rahsiaaa..




ape pun aku sedar, cinta x harus memiliki... :) sume yg terjadi, pasti ade hikmahnye,..

ohh, bgusnye klu hari2 aku pk positive,, tp aku pcye, skjap je aku pk mcm ni,,, mlm nanti mst meraung abes.. :P

oh, smlam ade orng tnye, knp aku g usrah..



maka ni jawapan aku... aku d lahirkan dlm fmily yg asas agama adalah biase2 je... so aku risau klu bile smpi mase nyawa kami d tarik, x de bekal yg d bawa... syurga adalah idaman sume orng.. tp x sume bramal seperti amalan ahli syurga.. huhu,,, dats y, aku ambik insiatif nak join usrah so dat aku dpt beringat n beramal dgn ahli2 syurga... bile d syurga kelak, kite dpt bertemu dgn ahli kluarga n orng yg satu jalan dgn kite skrng ni.. ameenn

skalipun kite yg selamat, mcm mane plak dgn orng2 yg kte syg?? adekah kite dpt bwak mereka join kite d syurga atau kite yg join yg lain 2 d luar... huhu.. Allah, jgn matikan kami semua dlm keaiban.. :(

huhu, ok lah,, persaan aku sgt bercampur baur skrng ni n satu2nye yg dpt bantu aku adelah Allah,,, aku sgt bermohon pade Allah bile smapi mase yg sesuai, aku akan buat satu transformation yg aku sgt idam2kan.. tlonglah doakan aku...... ni lah idam2an aku...


yes, ni lah impian aku selama ini.. dah lame aku pndam dlm hati,, doakan hati aku terbuka untuk ni ye, kawan2.. :)

No comments:

Post a Comment