Monday, October 25, 2010

update...

bismillah..

alhmdulillah, the previous day bout the penentuan day tu.. alhamdulillah, was not like i expected.. syukur.... :)

last weekend, aku rse mcm bengap sgt dduk dlm bilik je.. mentang2 hujan tiap2 hri, asal ptng je aku tdo, asal hujan je aku tdo,, at the end, essay aku ke mane,study aku ke mana... huhuhuh... so bad laa last weekend.. for that, aku kne doublekan kje aku 4 this week untuk cover balik ape yg aku da missed 4 last 2 weeks.. chaiyok!!!

aku da pun beli tiket nak balik penang untuk deepa. so aku sgt2 lah xcited nak balik, nak jumpe sume orng...harap2, Allah permudahkan perjalanan balik ke kg... ameen,...

skrng ni sikap malas tu, mcm membuak2 sgt dtg. x thu knp.. sdgkan sifat mcm ni x ptut pun ade dlm diri aku.. sdgkan mase zaman rasulullah, x de satu pun pintu rumah di Mekah yg x baginda ketuk untuk smpaikan Islam.. betapa x de lgsung sifat mals dlm diri bagnda.. sedangkan aku???????? x de satu pun kje yg aku siap, x de satu pun pintu umah kat tts aku ketuk untuk smpaikan Islam, mcm mane aku nak dptkan syafaat baginda d hari kiamat nanti sdgkan dlm diri aku ni, malas punye lah bnyak, agama Allah x bnyak yg aku tolong... MASYAALLAH! wake up suraya.. enuf of foolin around!

ok, kesedaran dah dth.. better get goin.. salam..

No comments:

Post a Comment