Monday, November 29, 2010

happy birthday


ss



.

30-11-2010

sedar x sedar, dah 20 thun aku hidup d dunia Allah ciptakan ni.. Allah, nikmat islam, nikmat iman, nikmat masih bernyawa ni ade lah satu rahmat yg sgt besar bg aku,.. xde lg nikmat yg pling best dr ni..

ape pun, dr 20 thun aku hidup, 20 thun jugak mak ayah dah mnjga aku dgn sebaik2nya..
thanx to mak n ayah! i love u soooo much.....







dah hmpir 5 thun jugak aku knl dia.. smoga cepat2 dpt ikatan yg sah,, ceeewah!

tu bru yg 5 thun, ade lg yg aku knl lg lame,.. dah 14 thun dah knl.. sayg sgt kat besfren aku ni,, ap pun, susah sng aku, aku rsa sgt2 calm bila dia ada besama2... wish u al d best dunia n akhirat.

owh, ntah la.. bestday kali ni, more tu aku nk ngis je bile mikir 20 thun hidup, satu nikmat yg sgt2 berharga dlm hidup..... ntah la, sama ada masih bernyawa lg untuk mersa birthday yg ke 21? wallahhualam.. ape pun aku pasrah...

so, sbg hadiah pd diri sndiri untuk birthday kali ni, Allah dah bg hadiah awal2 kat aku,, tiket untuk ke syurga... nak nak!! usaha d jalan Allah,,,, ok???
tme kaseh sume atas wish2 yg d berikan... Allah sje dpt balas kebaikan semua...

1 comment:

  1. hihi thanks weh! wish u all the best in your life. be good! :) miss you darl~ ;DD

    ReplyDelete