Tuesday, March 20, 2012

kehidupan

hidup lately, berserabut dengan final year project. banyak sangat benda nak buat, sampai tak tahu mana satu nak dahulukan.

OMG. STRESS! :(

tapi, dalam stress2 tu, ada satu benda yang menyelamatkan saya. which is usrah.

saya rasa tenang, dan dalam usrah sahaja tempat yg saya rasa saya nak berada dalamnya sampai saya grad and sampai bila2. satu ketenangan yang jarang saya jumpa walaupun ketika shopping, etc.

alhamdulillah, bukan saya sahaja yng merasa begitu. rupanya. housemate saya juga meluahkan perasaan yang sama kepada saya. alhamdulillah.. semoga Allah menjadikan saya dan sahabat saya tsabat dalam jalan ini.

hari ni, 21/3/2012.

spm keluar. adik2 usrah saya semuanya baru nak ambik result spm. apa pun, saya ingatkan mereka, apa yang dapat, itu yang terbaik. tiada yang lebih baik dari itu yang Allah takdirkan untuk mereka. dan sungguh, ia juga satu pengajaran buat saya. apa yang saya ada sekarang, memang ini yang terbaik untuk saya. insyaallah..

dalam banyak2 group adik usrah ni, ada seorang yang muka mirip sahabat baik saya di nz. bila tengok adik tu, seakan saya melihat sahabat baik saya. rindu. sangat rindu. bila ada pengisian, saya akan cuba untuk duduk di sebelah adik tu. sebabnya, saya nak sangat rasa duduk sebelah sahabat baik saya. rasa nak peluk2 je adik tu, tapi nanti tiba2 pelik pulak adik tu cakap kan. huhu.

tapi jujur,

saya rindu sahabat baik saya di nz. semoga Allah meletakkan beliau dikalangan sahabat2 yang solehah.. ameen..

2 comments:

  1. who's that person you're referring to? me?

    RINDU BANYAK BANYAK SANGAT! :'(

    ReplyDelete
  2. yes u.. huhu.. tgk dia teringat hang. huhu.. sedeyh sgt

    ReplyDelete