Tuesday, February 26, 2013

laporan semasa

minggu ke dua pembelajaran..

cuma ada satu kelas dalam 7 hari minggu ini.. nak sangat balik rumah.. tapi, memikirkan wang, tenaga dan masa perjalanan, hasrat dikuburkan begitu saja..

orang tanya, so, hows study?

so far, alhamdulillah. sebab baru 2nd week kan.. tapi im sure sooner or later, air mata pasti akan tumpah. cengeng betol! :P

menjadi paling muda di kelas, tiada pengalaman, membuatkan saya cemburu. masing-masing punya pengalaman bekerja tersendiri which give them a lot of advantages. ada yang bekerja di luar negara sebelum sambung master , ada yang itu ada yang ini.. im so jelly!

tapi honestly, bersama org yg lebih tua mengajar saya untuk jadi lebih matang. kalau dulu semuanya nak orang yang temankan , sekarang insyaallah, sedang berusaha untuk ke mana-mana bersendiri..

oh aah, semalam laptop yg tercinta ni buat hal. termenangis lah sekejap sebabnya time-time macam nilah kau nak rosak pun kan.. dah la duit pun cukup-cukup je. nak kena pulak melayang untuk laptop ni. melayang jugak lah 200++. sebab hard disk memang inalillah..

bila balik bilik, tengok tak ada langsung doc yg boleh diselamatkan . none! redha sajalah..

tapi, bila lama sikit fikir, nasib lah Allah bagi masalah ni masa bukan time c/work.. kalau tak, bergegar kolej ni dibuatnya,, huhu.. apa-apa pun, syukur sebab ALLAH dah bagi pinjam hard disk lama tu bertahun lamanya, susah senang bersama. dah sampai masanya agaknya.. :'( bagi diri ini, hard disk itu bukan sekadar hard disk biasa. ia datang bersama memori dengan seseorang.. hurm..

disebabkan duit sudah melayang ke komputer , megi menjadi makanan yang paling sedap di abad ini.. orang kata, megi itu tak elok untuk kesihatan. yup. no doubt. tapi kalau kau di tempat aku, serius, megi makanan paling sedap, jimat dan mengenyangkan.. haha

tapi, alhamdulillah for everything.. long way to go tapi perjalanan ini tak berjaya diharungi kalau bukan kerana yang DI ATAS. semoga Allah redha dengan perjalanan ini..

insyaallah..

p/s: i miss u.. see u in 1 month time. biiznillah..

No comments:

Post a Comment