Monday, June 3, 2013

please bare with me....

badan, 
saya tahu awak penat. saya tahu awak sengal-sengal..

otak,
saya tahu awak lah paling busy sekarang. saya tahu banyak benda saya campak ke awak, and awak yang kena bersusah payah kemas semuanya ikut tempat-tempat tertentu..

mata,
saya tahu awak lah yang paling berat sekarang. saya faham bila awak mula nampak tulisan semakin mengecil dan mula bercampur baur.. 

jantung,
saya tahu awak bekerja kuat kebelakangan ini. mengepam darah dengan kelajuan yang laju dari biasa. 

maafkan saya...

perjalanan ini cuma satu permulaan.. please bare with me.. ada mehnah yang perlu kita tempuh sebelum selesai perjuangan ini.. dan saya harap kita dapat bekerjasama dengan sebaiknya.. bantulah saya dalam mengejar redha Allah.. 

please,,,,



No comments:

Post a Comment