Tuesday, February 8, 2011

kuatkan hati,suraya..

bismillahirrahmanirrahim..

mcm aku ckp lately, hidup aku sgt x stabil skrng.. d sebabkan few things yang sedang berlaku and akan berlaku.. first, aku x dapat contact orang yang btul2 aku nak contact n aku sangat2 risau.. second, orng yang aku sayang akan pergi ke negara orang esok.. cukup lah dua hal ni buat aku jadi muram, sedih n so on..

aku contact2, x dapat, contact lagi pun x dapat.. apa maksud suma ni? hurm,,,, mls lah nk ckp bnyak pasal hal ni, mmg cant put into words pun.. aku yang rasa, cukup untuk buat rasa diri tak d hargai lagi..

esok, insyaallah, aku akan orng yang aku sayang d klia. n aku harap sgt2, aku dapat tahan air mata aku. let her go dgn hati yang terbuka.. u, yes u. i'll wait for u.. 2 tahun lagi, tempat yg sama, aku akan tunggu kepulangan kamu.. good luck there, be gud tau.. jgn nakal2..

buat mase skrng, ape2 je yg sounds menyedihkan, mmg senag je buat aku menangis.. aku pun wonder, mana suraya yg dulu.. skrg ni cepat sangat menagis.. Ya ALLAH, x putus2 aku doakan kebahagiaan kedua2 insan ini, jagalah mereka walau jauh d mata aku, cz aku tahu, sebaik2 penjaga adalah ENGKAU , Ya Tuhan ku.. maka, tolonglah...

suraya, kuatkan hati..

No comments:

Post a Comment