Friday, February 18, 2011

med. check up

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah, dugaan yang di berikan bukan dugaan kosong.alhamdulillah, dgn ujian ni, buatkan aku lebih dekat dengan Pencipta kita.. alhamdulillah atas segala2nya, Ya Rabb..

petang tadi jumpa doc, n result yang dapat urm,, sedikit merisaukan hati ni..

tekanan darah rendah, terlalu stress sampai dari mata pun boleh nampak kesan, n doc tekankan, yg aku terlalu stress n doc mintak kina pantau aku di rumah, rahim di bawah, n few things yg di rahsiakan..

first dengar, x sangka sampai mcm tu, tp ALLAH dah cakap, semua apa yang diberikan kepada hambanya, pasti ada hikmahnya.. maka, jangan ragu 2 atas dugaan yang di berikan,, ALLAH lebih mengetahui.. :)

terlalu stress? yup.. people might see me as seorang perempuan yang sangat happy, yang tak ada masalah sebab aku tak pernah berhenti ketawa, senyum... tapi hakikatnya, deep down in my heart, jauh banyak benda yang buatkan aku gusar, tak dapat tidur malam. dan aku bukannya seorang yang suka bercerita apa yang aku rasakan.. bukan,,, sebaik baik pendengar adalah ALLAH, maka ALLAH saja tempat aku luahkan segala..

aku sendiri tak pasti, sampai bila aku bisa bersama orang yang aku sayang, aku sendiri tak pasti sampai bila aku masih berada di muka bumi... cuma aku berharap, pengakhiran hidupku berakhir dengan baik.. thus...

aku mohon kawan2, doakan sahabatmu ini...

p/s: just wondering, masih adakah esok untuk aku?

No comments:

Post a Comment