Wednesday, February 15, 2012

penyakit hati

condition sekarang. sangat berserabut. hati pulak sangat sakit dan kotor.

kalau diikutkan hati yang sakit ni, rasanye nak sangat pergi metc sekarang jugak untuk jumpa orang yang dah banyak lukakan hati saya.

kalau ikutkan hati yang kotor ni, mahu saja saya tinggalkan semua kerja2 dakwah and spend more time untuk bersenang2 dengan orang lain.

saya sangat berserabut sekarang.

banyak sangat kerja yang saya kena buat, tapi end up saya tinggalkan macam tu sahaja sebab saya tak tahu, kat mana patut saya mula. habisnya, saya menangis.

pernah terlintas di hati saya untuk berhenti belajar. malangnya, saya ada cuma satu sem untuk berdepan dengan semua ni.

jelas, saya ada masalah hati dengan pencipta saya.

bila pk2 balik...

saya kena kuat. tahajjud perlu dipertingkat sebab itu sahaja kekuatan saya masa ni. :'(

bersabarlah, suraya..

Indeed Allah (swt) is with those who are patient during the tough times and grateful to Him during times of joy.

doakan saya :'(

No comments:

Post a Comment