Wednesday, February 15, 2012

sedih

saya ada seorang kawan. yang kitorang dah kenal hampir 4 tahun. saya langsung x de masalah dgn dia. cuma satu.

saya tahu dia pandai, dan stiap kali result keluar, dia akan sedaya upaya tanya saya tentang result saya. :(

saya tak suka sangat bila orang bertanya reslut saya sebab saya tak pandai! huhu. tlonglah. setiap hari dia ingatkan saya untuk tengok result saya. saya rimas!!! huhu

dan

saya sangat tak suka bila dia suka sangat tanya saya soalan yang dia tahu and dia sangat puas hati bila saya tak dapat jawab.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


saya tak suka!

saya selalu menangis sebab bila dia buat saya macam ni, saya rasa saya diperbodohkan terang2an. saya pun tak tahu macam mana cara saya nak settle hal ni.

mungkin, pergi depan muka dia and mengaku, " ye , awak pandai dan saya bodoh"

;'(


saya nak balik rumah.. saya tak suka keadaan macam ni ;'( :'(


2 comments:

  1. :)

    InsyaAllah, niat dia bertanya bukan kerana yang buruk-buruk. Tak perlu rasa sedih sangat. InsyaAllah, niat dia baik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. seanadainya pemikiran saya seperti iqbal, insyaallah tidak menjadi masalah bagi saya.

      mudah2an Allah mencampakkan kefahaman tersebut dalam hati saya.

      jazakallah

      Delete