Monday, February 13, 2012

tekanan

hari ni, hari yang malang sekali buat saya.

first, barang yang saya pesan, tak boleh sampai hari ni sebab saya tak boleh nak bank in cz mesin rosak, akaun supplier bagi silap n many more.

banyak kali kluar masuk rumah, ke pekan, ke bank. dengan diri yang x de transport, sorang2. rasa sedih sangat. rasa macam tolonglah sumone langgar saya so that saya dapat masuk hospital and tak ingat ape2 lagi. :(

teruk sangat rasanya. tekanan final year memuncak2! hanya Allah yang tahu. sampaikan saya boleh menangis tiba2 sebabkan tekanan.

tapi, dalam hati saya, saya tahu, Allah sedang menguji saya. saya kena kuat. saya kena biarkan semua ini pada Allah. ya, pada Allah.

bila fikir2, saya sedih. banyak sangat yang terjadi masa lampau, yang saya sembunyikan dari pengetahuan semua orang meskipun ibu bapa saya sendiri. orang sekeliling saya banyak melihat perubahan saya, tapi tak siapa tahu sepanjang ke arah perubahan saya, mujahadah yang saya lalui dibasahi air mata, pengorbanan yang saya rasa saya tak mampu harungi kalau tiada bantuan Allah.

setitis demi setitis air mata saya jatuh.

saya harus kuat!


No comments:

Post a Comment