Thursday, April 7, 2011

direhatkan..

bismillahirrahmanirrahim..

seketika, aku dipaksa merehatkan diri dari buat kerja sbb kesihatan, hihi.. so skrng ni, kne buat kerja sedikit slow.. step by step.. tapi x pe je.. kesakitan Allah bagi untuk menghapuskan dosa kecil, dugaan Allah beri untuk menguji keimanan.. so kne bersyukur Allah beri peluang untuk menghapuskan dosa2 kecil.. diberi peluang untuk melihat sejauh mana keimana kita kepada Allah.. insyaallah.. :) everything gonna be fine.. doa2kan...

tadi dapat call dari nz.. berbunga2 hati nak jawab.. rindunye... subhanallah, jgn cakap la.. memang rndu gler! ape pun, doa aku sentiasa mengiringi dia di sana :) jgn sdih2..

next, skrng nak kuar umah pun takut.. ramai pendatang asing yang lari dr tahanan banyak kat cni.. n ramai lagi yg x jumpe.. masuk paper n tv pasal ni.. huhu,, no wonder masa pagi tu, banyak heli yg ade kat cni.. cari pati yg terlepas.. pagi tu jugak, kawan aku punye rumah hampir2 kne masuk dgn diorng ni.. ya Allah, sangat scary.. minggu ni, aku sornag lagi.. budak2 lain ade program.. doa2kan aku selamat dari segala mcm bnde ok??

ok la.. x bleh update bnyak eventho bnyak lg nak ckp.. kne rehat mcm disarankan.. :)

salam

3 comments: