Monday, April 4, 2011

esok yang belum pasti..

bismillahirrahmanirrahim...

kabare semuanya? hihi.. harap semua insan2 yg tersayang sihat, tahap iman di level yg mantap.. sihat jasad dan roh. insyaallah..

by the time aku menulis ni, baru je makan mee goreng untuk breakfast+lunch+dinner.. sekali makan je. malas nak cr makan sekrang ni.. bukan bz sangat, cume malas dan x lebih fcus kepada bnde yg penting..

by the time aku menulis ni,.. aku homesick sesangat.. eventho mak aku kol dalam sehari 3 to 4 kali, aku tetap rasa homesick.. hati ade kat rumah je memanjang.. dah x de kat unim, x de kat kl.. jasad je ade kat sini, huhu..

by the time aku menulis ni.. aku sakit pinggang dan sakit kepala. kesan dr nescafe! huhu,,

by the time aku menulis ni, aku tengah pk, esok nak discuss pasal ape dlm usrah dengan adik2 tersayang.. dah tu, tgh pk, mcm mane dgn event biosc esok, nak handle brng2. lagi,,, pk coursework,, x siap lagi... tp aku rancang, nak buat dulu coursework, agak2 ngantuk, g bawah, masak air gula untuk esok. malam ni boleh je tdo lewat cz esok n lusa x de klas.. pg td pun 30 minit je klas.. hurm.. rancang nye mcm tu la, insyaallah..semoga Allah permudahkan..

tapiii.. before nak buat kje, harus pegi cari ni dulu..



air strawberry... hihi.. buatan sendiri.. nyum2..

ape pun, atas ape2 pun yang terjadi hari ni, esok lusa, kepada aku, or kepada kamu2 yang aku sayang.. semoga ALLAH memudahkan dan memberkati kita semua.. :):):)

No comments:

Post a Comment