Thursday, March 31, 2011

aku letihh,

bismillahirrahmanirrahim..

todaay, birthday my gf.. yaya n zarith.. plan nye nak sambut ptng tadi, tapi diorng ade meeting.. so, fine.. minggu depan je kite sambut..

aku dapat banyak gler vono soup .. banyak packet .. korang nak?? aku x makan.. wuhhuhu.. ni pun duk tenung je kat packet2 ni.. klu x de yg ambik, ke tong sampah la jawabnye.. serius! banyak gler! hhuhu

tapi, tu x de masalah sangat.. yg masalah sangat ni,,, aku sangat x larat hari ni.. air dah kembung dah minum. bile aku tido, aku mimpi pelik n menyedihkan.. aku tido je, mimpi yg sedih n pelik.. aku nak pejam mata pun takut.. mcm satu reminder or warning untuk aku.. tapi serius, badan aku penat, panas, kepala aku sakit n aku nak tido.. tapi aku terpakse berjaga . aku pegi bilik kina, aku turun bawah, aku jalan2 g kedai.. :(...

aku nak rehat.... huuhuhu

No comments:

Post a Comment