Tuesday, March 22, 2011

spm keluar??

bismillahirrahmanirrahim..

wah, kemain berdebar lagi tgk status2 kat fb. cuak lah, nervous lah, x lena tido malam lah.. haha.. rilek2. masa aku dulu pun, mcm tu jugak.. masa aku dulu, baru je balik dari plkn. esoknye dah kne ambik result spm. nak berdebar pun x sempat sebab penat sangat. hihi.. tapi pagi tu aku dah mimpi, dpat 6 a je spm. t pun aku dah rse hebat sangat dah dpt 6a sbb trial aku mak ai punye hancur.. hihi.. so, pgi tu....


bermula lah perjalanan aku, ayah n mak ke taiping. jejak semula kaki ke taiping n tu lah kali terakhir aku jejak taiping. lepas2 tu dah x pergi dah ke taiping.. malas rasenye.. aku x bagi adik ikut. sebab malu lah aku kalau result x elok. huhu.. so dalam perjalanan, dan berzikir, bertasbih, bertahmid segala bagai lah. kalau boleh pakai tudung labuh, hari tu mmg nak pakai tudung labuh. :P so, dlm kereta masing2 senyap. senyap n senyap.. sampai je kat taiping..

trus zapp aku n mak aku g ke dewan. ayah aku maintain cool duduk luar dewan. tekad aku kali ni, aku x nak dah buat kje bodoh lupkan mak mase dpt result. mcm result pmr dulu.. mase pmr dulu, dpt2 je result, aku trus peluk kawan aku yg kat sebelah, haha, terlupa yang aku datang dengan mak aku, :P.. so, sampainye kat dewan,,,

beratur kat kaunter yang berkenaan,, aku pun beratur la belakang classmate aku.. asal diorng lepas ambik, semua 7a, 6a, straight a, dah makanya aku, setapak setapak rasa ak luruh jantung,... sampei je kat meja ambik result, bagi nama , trus dpt slip.. masa dpt slip tu, x nak tgk lagi.. lari ke belakang, jauuuhh dr orng,, mak aku dah cuak, ape gagal nau ke anak die ni sampai lari dari orang. hihi.. bukak2, alhamdulillah, 8 Ayam dengan 1 Belanga. hihi, syukur alhamdulillah, mmg dah x tgk dah subjek ap yang B.. trus jalan kat mak aku, bg slip. peluk2, nagis2 sikit, trus aku ckp nak g jumpe kawan2, mak aku pulak bawak slip jumpa ayah aku..

aku pun g lah jumpe ninerz, tgk hp, aisy, cik metc x de pulak bg msg apenye. mase tgh sembang, die kol.. alhamdulillah, result die pun ok.. so, x pe, sembang punye sembang, dah time nak balik.. so otw balik tu, gembira dalam hati x cakap la.. syukur sangat2. paid off. balik tu tgk ayah aku singgah sunway carnival. aisy... apekehenye nak singgah sunway ni, aku nak balik umah cepat2. singgah2, ayah aku bawak g kedai hp. alhamdulillah, dpt hp sebijk, hp pertama yang bukan bekas orang. hihi.. alhamdulillah...

so, tu je lah ceritenya masa aku dpt result spm. korang mcm mane? ce share kat blog korang, aku terjah nanti.. :)

No comments:

Post a Comment