Tuesday, March 29, 2011

hidup harus diteruskan!

bismillahirrahmanirrahim..

skrg ni update live dr library.. kul 8.30 dah gigih dtg u. nak lepak library hari ni.. sambil malas nak pk masalah.. semalam...

aku tido awal.. dalam kul 10 lebih, mk aku kol, ak dah nak tdo dah.. mak aku pun pelik.. aku punye tekad, tido awal, nak bangun qiam.. sekaliiii..

satu per satu alarm aku off kan.. haha.. jaga pun kul 5 lebih, kawan kol bangun qiam.. haha. trus berdesup mandi2, then solat.. mintak Allah bagi petunjuk.. malam before tido tu, aku dah nagis2 dah. pk kan banyak bende.. lepas baca solusi semalam, bnyk bnde aku kne muhasabah balik...

pagi tadi, sayu je.. antara aku dengan Tuhan.. mohon perlindungan untuk ornag2 yang tersayang.. diorng semua pinjaman Allah kepada aku.. kalau lah satu hari nanti, Allah ambik diorng semula, aku kne bersedia untuk memulangkan apa yang aku pinjamkan.. insyaallah..

ntah la.. kadang2 rasa, knapa lah aku dilahirkan sebagai aku. bukan orang lain yg aku tengok hidup diorng senang je.. tapi, pk2.. inilah aku.. aku x henti2 mohon kekuatan untuk menghadapi dugaan, tapi, mcm mana Allah nak bagi kekuatan kalau tiada dugaan.. maka, Allah berikan aku dugaan, dan kekuatan.. insyaallah..

x ape lah.. memang ini yang ditakdirkan, kte kne tempuh jugak walau mana sekalipun.. huhuhu..

insyaallah, aku akan berusaha untuk bersedia apabila barang2 pinjaman aku akan diambil semula.. doa2kan lah.. x guna aku merayu, x guna aku memaksa.. ini jalan takdirku.. CEEEEEWWWAAAHH!

No comments:

Post a Comment