Saturday, March 19, 2011

wajah kesayangan hamba

gambar dengan dekna masa kenduri baru ni. stone je muka dekna . buat lah muka apa pun, still, dia akan maintain buat muka stone.. :)
ni abang dekna. abdullah fahmi@profesor. yang ni semenjak dah boleh bercakap n orang faham, berterabur je dia bercakap dengan kita. x henti2. bayangkan, dari penang ke kl x habis2 suruh aku layan lagu abc dengan dia. x ke penat? huhu..
belah kiri, adik syikin, belah kanan, my lil bro.. :) ni pic masa pergi vacation dengan family di cameroon. owh. miss that moment.. adik ikin dah drjah 6 sekarng, adik pulak dah form 3 sekarng.. moga 2 diorang score terbaek punye time exam! ameen.. :)
adik ikin n abang muhd.. abg muhd ni nakal sikit.. klu dah sampai mud dia, memang aku tinggal ke tepi je. malas nak melayan.. hihi.. btw, dua orng budak ni masa kecik,, sangattt2 lah comel.. nampak mcm adik ikin yang kakak kan? actually adik ikin yg adik. abg tu yang sulung.. beza setahun je diorng. adik ikin ni makan laju sikit, abg die slow sikit, datrs y adik nampak ' maju' sikit dr abg. hihi..


overalll, sgt2 miss diorng semua... selain mak ayah n abg, diorng ni lah antara sebb aku kuat. mmg aku target nak duduk penang je kje. nak stay ngan diorng2 ni. stay kl mmg best. tapi bnyak sgt kenangan yg buat aku rse baiklah aku stay penang.

moga hubungan kami akrab selamanya.. insyaallah

No comments:

Post a Comment