Thursday, March 24, 2011

mixed up..

bismillahirrahmanirrahim..

today adelah hari yang sangat kelam kabut.

1. aku ade cv yang belum di siapkan,
2. aku ada surat from u yang belum setel,
3. aku ada assigment bukan 1, tapi 5 untuk disiapkan,
4. aku ada task untuk bahagikan budak2 unim n blum pun aku siapkan, n
5. aku ada skrip untuk jadi mc malam ni, tu pun belum aku siap kan..

abes, semua x siap.. ap yang dah aku siapkan?? wuaaaa....

memang banyak, tapi aku sampai x tahu nak start dari mana.. tenag tenang tenag.... tarik nafas, tarik nafas, lepasss..


aku try untuk control diri supaya x stress.. klu stress level naik lagi, mmg siap aku kne dgn doc nanti..huhu.. owh aah, proposal project pun x siap lagi... hihi..

so, tgh consider balik, nak pegi ara ke x wekend ni.. mcm nak, tapi memang nak pun! HUUHU..

ape pun, esok adelah hari bermalam di library..

doakan aku ye kawan2... :)


2 comments:

  1. miss u too girl! hey, jgn lupa take care jugakk! jgn trlalu workaholic sgttt :) get a good rest when you need to. :D good luck!

    ReplyDelete