Saturday, March 26, 2011

hari emo ...

bismillahirrahmanirrahim..


hari ni memang aku x tahu knp nak emo je x abes2. start dr bangun tdo lagi.. bangun2 tdo trus menangis.. ntah ape yang dimimpikan sampai aku bangun continue menangis... jarang sangat jadi mcm ni.. last time masa aku dpt mimpi fmily member aku hilang, bangun tidur aku sdar2 tilam basah air mata.. pastu sambung tido balik. haha. sambung tido pun mimpi yang sama. malam tu dapt tahu jawapan kepada mimpi aku... datuk aku meninggal.. ok fine.. yg hari ni plak kenapa? huhu... tlong lah,, jauhkan berita buruk semua ni..

tgh hari, tido jap be4 zohor. pastu bangun, tgk muvi my sisters keeper buat kali ke 400 dah agaknye.. stillll jugak menangis.. x menahan betul.. lame plak tu menangis.. memamng ratu air mata betul.. dah tengah sedih, tibe2 terkenang hidup sekarang ni.. penuh dgn suka duka.. again, duduk tepi tingkap menagis macam orang mati laki.. menyampah la bile tibe2 jadi nak emo ni..

malam tadi pulak, pintu bilik air kina duk main bukak tutup bukak tutup. x de angin, x de orang.. aku dah la duduk sesorang ni.. mula r jadi stress..


then, paksa diri mandi sekali lagi.. mandi lelama.. pastu baru teringat, telekung pulak kat bawah.. aduhai.. nak menempuh ke tingkat bawah pulak.. tibe2...

dpt msg dr kawan aku, x penting siapa, tpi mmg isi msg tu buat aku x puas hati la jugak..



dengan ketak puas hatian aku ni, aku terlupa bab tadi, dengan rilek aku turun bawah ambik telekung, minum air sejuk jap.. dah masuk bilik, baru teringat bab tadi.. haha.. cun cun... gud timing kawan aku msg...

jaaaangaaan lah ade sesape lagi buat hal dengan aku.. cukup untuk malam ni.. aku nak fcus buat kje pulak ni.. aduhai..


p/s:ibrah dari semua kejadian.. pulang kepada pencipta kita.. pegang kepada AL-Quran yang kita ada.. terhapus semua rasa yang ada.. :)



No comments:

Post a Comment