Friday, March 25, 2011

scary betoii...

bismillahirrahmanirrahim..

sape2 yang x de kje, meh teman aku kat umah malam ni boleh?? scary betoi duk umah ni sesorang.. menguji keimanan sunggh! mcm2 bunyi yang aku dengar.. soo,,

aku ambik inisiatif untuk kuar dari umah jap, g kedai runcit yang dekat hujung taman ni. dekat je, so aku jalan je la.. serius, silap sungguh aku kuar umah.. orang mabuk tgh party n buat hal dgn aku.. mcm nak cabut lari jeeee. takut betul.. aku trus lari2 masuk kedai. masuk2 kedai, aku sorang je prmpuan, yg lagi 3 orang laki.. sumpah aku cakap.. aku serah diri pada Allah. solely pada Allah.. lindungi aku.. ade dalam 2 3 kali aku pusing2 kedai tu nak tunggu diorng kluar dr kedai.. pusing punye pusing, diorng keluar.. fuhhh.. lega.... dah beli , aku pun kuar.. satu lagi hal nak tempuh ornag yang mabuk2 sekali lagi.. kali ni, mmg aku x jalan dah.. aku lari je trusss.. haha..

sampai2 umah, terketar2 bukak pintu, trus lari masuk bilik.. ntah r.. rumah ni, budak2 lain x de la rse ape2, aku la yg slalu dgr tu, dgr ni, mnyampah tau! bile aku crte kat kina, ayat die lagi best... buat x tahu je su, diorng mmg ade.. biar diorng main.. hah? aku macam what the fish kan! huhu.. tp mmg pun, jgn dilayankan sume ni.. kite kuat, diorng x brani kcu pun..

skrng ni, heboh balik pasal budak2 prmpuan kne aim dgn few indian kat taman ni. round2 umah la, ape laa. aku penah jugak, 1 hari tu, aku jln2 g u. basikal aku ad kat u. so aku jalan, tibe2 sorang indian tgur aku.. mane basikal? aku mcm, ehh. sape die ni? aku x knl pun.. mcm mane die thu ak ade basikal.. dah tu, jalan dgn aku sampai ke u plak tu.. ok fine tu x pe je, nex2 week tu, aku jalan jugak.. pastu ade indian yang lain tgh naik motor, tp bukan indian yg hari tu laa.. die tgur, basikal x ade ke? pastu sengih2.. aku wonder.. sape diorng2 ni? aku x penah pun terserempak dgn diorng ni.. tensen btul! dah la time tu kecoh budak u aku kne rape sampaikan masuk brte. owwwhh.. sgt lah scary..

malam ni aku sorang2 kat umah.. sape free meh teman aku weyh! huhuhu..

2 comments: