Thursday, March 24, 2011

berita hari ini..

bismillahirrahmanirrahim

semalam dpt kol dr mak aku, dalam pukul 1 lebih. satu pagi. time tu aku dalam kereta, baru balik dr usrah.. dpt2 kol, belum angkt kol, aku dah cuak. asal pulak kol pagi2 ni.. dlm hti x nak je angkat cz takut. huhu.. tapi angkat la jugak cz nak thu knp. pastu mak bgthu, atuk sedara meninggal, sakit tua. innalillahi wa inna ilaihiroojiun.. dah agak, mesti ade sumthing if mak aku kol pagi2 buta.. huhu, ape pun, ibrah disebalik kematian is, kite kne aware. bila2 masa pun kita akan diambil oleh Allah.. just, BE PREPARED.

by the time aku tulis ni, aku ade kat library, nak buat cv n setel asgmnt n jumpe lecturer untuk ambik surat.. last2, terjebak kat blog jap. hihi. aku harap, aku sdar diri yg aku kat library n kne buat kje, bukan utube, bukan fb. hihi.. n bestnye pagi ni kat library, kat level ni, ade aku n ivan jeee, adenye, mmg best lah! nak duduk mcm mane pun, terlentang ke, terbaring ke, no problem. hihi, tp satu je x best,, dr awal aku masuk sampai sekrng, aku tgk die buat kje, aku? tersadai kat blog jap, fb jap. haha. lantak leee.. :)

so, mission aku dalam 3 hari ni, eh x, 2 hari, adelah libraryku, syurgaku. nice gitu! haha. slagi x abes kje, jgn harap aku akan berjaya kuar dr library ni.. angan2 mesti ade, nak jadi ke x tu, wallahualam. heehehe...

ok la, x leh lelama kat sini, siinggah blog mcm iklan je. :) nanti akan ade iklan lain, so for now, chiow untuk bt kje dulu..

wassalam,,

No comments:

Post a Comment