Tuesday, March 29, 2011

feelin betrayed?

bismillahirrahmanirrahim..

feelin betrayed.. tu status kawan aku.. yang merasakan konon2nye aku mengbetray die.. haha.. so funny la all this stuff..

so here goes the story..
2day, ade career fair dkt my campus. so, she asked me, whether i want to go or not. i said no.. then. this morning, aku pegi campus awal. g library je kot.. perlu ke ajak semua orang sedangkan before ni die pegi u pun x penah ajak aku, g makan pun ade je x ajak aku.. plusss, masa aku kuar td pun.. die blum bangun lagi. saatu rumah x bangun lagi.. perlu ke aku gerak die pagi2 just nak bgtahu aku nak ke library.. shes not even my mom ok nak bgtau semua pg mane..

then, sampai je kat library, buat2 kje,, then ngantukkk sangat2.. when i mention mengantuk sangat, i mean it.. aku jarang nak tdo d tempat lain except for aku mengantuk gler2.. so, aku tdo jap kat library.. bile bangun, mengantuk lagi.. then bukak fb jap.. my fren sorang lagi tnye, ade kat mane.. nak g x career fair tu.. so, i was like.. hurm. gud idea jugak sbb aku mengantuk.. boleh jalan cuci mata.. then, pegi la.. mmg x bawak resume, x bawak ape pun cz namenye ade lah TEMAN kawan.. ..

sekejap je kot pegi cz x de la menarik sangat.. n my fren pun dah x berminat nak isi ape2 kat company yg dtg.. fine, tibe2 die msg tnye ade kat mane.. aku ckp la,, dekat u.. career fair.. so, die trus rase yang aku betray die cz aku dah janji x nak pegi kan.. so update kat fb bagai ckp die feeling betray.. haha..

bile aku explain, baru die ok.. aku ni x de la g jenguk2 satu2 booth kat situ.. mane yg kawan aku ckp company tu ade kaitan dgn die blajar, kitorng serbu. company biotech x de langsung ok.. so, adekah rasional klu ko nak feeling aku betray ko.. hurm?? ape jadah aku nak join company engineering sedangkan aku blajar biotech.. owh, jauh menyimpang ok.. owh, mungkin jugak silap aku x ajak die dtg career fair yg kitorng pegi ade la dlm 10 minit.. kang, ade jugak memaki aku ckp sekejap sangat g career fair.. ..

aku tahu, die ni jenis yg still x puas hati dgr xplanation aku.. fine, aku offer nak beli makanan.. die nak x?.. x pe die kate.. die beli sendiri.. ok fine.. stop sampai situ.. aku dah xplain yg aku x de intention pun nak g sane, n aku pun dah offer nak belikan makanan. x nak, ok je.. aku ok je.. tapi jangan ade yg nak sentap dgn aku sbb this immature things.. ok???

sumtimes, mmg akan jadi mcm tu dalam persahabatan.. kite buat hal yang kite rase terbaik, tpi at the same time, kite x thu, kawan kite terasa hati dengan kita.. so, buatlah yg terbaik untuk dapatkan hati die semula..ok?.. aku x de lah marah.. tapi klu sbb ni je die nak sentap dgn aku, there r lots more bnde yg die buat lebih menyentapkan aku, tapi aku rase x penting pun untuk aku ambik hati becoz kite berkawan.. dats it..

daaaaa.. setel satu case aku cter kat blog.. sedih mmg la sedih.. skrng ni, x de sape aku nak cter masalah.. so, ke blog lah aku cter.. tp, most of it aku pendam je.. itu yang terbaik rasenye.. ok lah.. moga ALLAH membuka jalan untuk persahabatan ini..

salam

No comments:

Post a Comment